Kur galima apsilankyti geriausiuose SPA centruose pasaulyje?

Apsilankymas SPA centre asocijuojasi su nuostabiu poilsiu. Tiesa, jog visi turime teisę gerai pailsėti. Tai ypač svarbu tiems, kurie nuolatos patiria stresą. Ar jūs vienas iš tų žmonių, kuriuos kamuoja rutina bei nesibaigiančios problemos darbe? Pats metas apsilankyti SPA centre! Taip ne tik pailsėsite fiziškai, tačiau ir atsigausite emociškai. Jus užplūs visiška ramybė ir atsipalaidavimas. Garantuojame, jog pamiršite visas problemas ir pasisemsite pačių teigiamiausių emocijų. Žinoma, net neabejojame, jog šalia jūsų namų taip pat yra vienas ar net keli SPA centrai, tačiau kodėl nesusigundžius greitai.lt kelionių pasiūlymu ir nenukeliavus į vieną iš pačių geriausių SPA centrų pasaulyje?Spa

Pavyzdžiui, patys pigiausi skrydžiai jūsų laukia į Italiją! Pasirodo, jog šioje šalyje turistus žavi ne tik turtinga ir daug menanti istorija, bet ir puikiai išvystytas poilsio sektorius. Galima teigti, jog Italija yra viena pagrindinių krypčių tų keliautojų, kurie ieško pačios aukščiausios kokybės bei itin prabangių SPA centrų. Italija tikrai nenuvils! Šioje šalyje rasite pačius pažangiausius SPA centrus, kurie pasižymi maloniu aptarnavimu. Galite net neabejoti, jog visas dėmesys bus skiriamas jums bei jūsų poilsiui. Vos tik įžengę pro bet kurio Italijoje esančio SPA centro duris, akimirksniu pamiršite bet kokius rūpesčius. Tiesa, vieną geriausių SPA centrų rasite Sardinijoje. Ten jūsų laukia visas SPA centrų bei viešbučių kompleksas. Jame galėsite išmėginti egzotiškas procedūras ir įvairius rytietiškus gydymo metodus.

Galbūt visuomet svajojote nukeliauti į egzotiškąjį Tailandą? Apsilankymas šioje šalyje paliks neišdildomą įspūdį visiems! Tiesa, rekomenduojame keliauti į Tailandą dabar pat, nes lėktuvo bilietai internetu jūsų laukia itin patraukliomis kainomis. Tailande rasite nesuskaičiuojamą galybę aukščiausios klasės SPA centrų. Juose akimirksniu atsigausite ir fiziškai ir emociškai. Jausitės tiesiog nuostabiai! Taip pat galėsite rinktis iš pačių įvairiausių procedūrų ir turėsite galimybę išbandyti ką nors naujo. Tailandas turistams siūlo tokią didelę įvairovę SPA centrų, jog sau tinkamiausią variantą išsirinks net patys išrankiausi. Šioje šalyje taip pat gausu SPA centrų, kurie puikiai subalansuoti visai šeimai.

Ar žinojote, jog Meksika taip pat gali pasigirti vienais geriausių SPA centrų visame pasaulyje? Nesijaudinkite dėl tolimo atstumo, nes skrydžiai internetu šiuo metu jūsų laukia pačiomis palankiausiomis kainomis. Šioje šalyje galėsite rinktis iš gausybės skirtingų SPA centrų. Dauguma Meksikoje esančių poilsių oazių pasižymi nuostabiais masažais. Visi masažai yra atliekami itin profesionaliai. Po šių ypatingų procedūrų jausitės tarsi naujai gimę! Dar viena priežastis, kodėl verta rinktis poilsį Meksikoje esančiuose SPA centruose yra pati šalis. Ji sužavės savo kultūrine įvairove, draugiškais žmonėmis bei ypatinga nacionaline virtuve. Rekomenduojame pakeliauti po įvairius Meksikos regionus ir aplankyti skirtingus SPA centrus. Taip turėsite galimybę geriau pažinti šalį, jos kultūrą bei patirti nuoširdų ir nesuvaidintą Meksikos žmonių svetingumą.

Žinoma, yra dar gausybė pasaulio šalių, kuriose galima apsilankyti aukščiausius kokybės standartus atitinkančiuose SPA centruose, tačiau neįmanoma paminėti jų visų. Kita vertus, ekspertai vieningai sutaria, jog būtent Italija, Tailandas bei Meksika yra vienos patraukliausių kelionių krypčių tiems, kurie nori gerai bei kokybiškai pailsėti. Šių šalių SPA centrai nepaliks abejingų. Juose galėsite mėgautis pačiomis įvairiausiomis procedūromis bei aukščiausios klasės aptarnavimu. Viskas priklauso tik nuo jūsų norų! Gerai pagalvokite ir pasirinkite jums artimiausią variantą. Galime garantuoti, jog tikrai nenusivilsite! Linkime gero poilsio!

Antsvorio ir nutukimo priežastys

Pagrindinė antsvorio ir nutukimo priežastis – netaisyklinga mityba (per daug riebalų, cukraus, per didelis masito kiekis) ir per mažas fizinis aktyvumas.

obesity233[1]

Daugelis jaunų moterų ar merginų, nutarusių atsikratyti kelių kilogramų per kelias dienas, net neįtaria ne tik apie dietų sukeliamas psichologines problemas, bet ir kitas tokio „griežto“ lieknėjimo pasekmes. Nesusimąstoma apie medikų perspėjimus, kad organizmas su maistu turi gauti visas jam būtinas maisto medžiagas teisingomis proporcijomis. Pastarasis teiginys neatrodo toks jau svarbus, kai galvoje sukasi viena mintis „noriu būti plona“. To pasekmė – sutrikusi organizmo medžiagų apykaita, kalcio, geležies bei kitų vitaminų bei maistinių medžiagų trūkumas. Continue reading Antsvorio ir nutukimo priežastys

Laimė ir Lietuva – nieko bendra?

Artėjant Kalėdoms ir Naujiesiems, kunigai ir pardavėjai ragina džiaugtis, apdovanoti artimuosius rūpesčiu bei dovanomis, o psichologai bei kiti gydytojai perspėja apie laukiančią pošventinę depresiją.
Užpernai 178 pasaulio valstybių „laimingumo reitinge“ Lietuva užėmė 155 vietą. Kaip visada, mus aplenkė estai, o mes aplenkėm latvius. Taip pat aplenkėm Zimbabvę, tačiau nusileidom Etiopijai. Ką jau kalbėt apie Zambiją, Bangladešą ar Lenkiją, kurioje žmonės laimingesni jaučiasi kelis kartus labiau, nei lietuviai. Pernai sekėsi dar blogiau – smuktelėjome dar porą pozicijų, mus aplenkė net Uganda, prieš tai buvusi 156-ta.

Kas dėl visko kaltas ir ką daryti?

Cekuolis 
Greičiausiai net A.Čekuolis nežino atsakymo į pirmąją šio klausimo dalį. Nors jei ir atsakytų, ką tai pakeistų? Ar būtume mažiau nelaimingi, kai vėl sumažės socialinės išmokos, nepateksime į ketvirtfinalį, latviai geriau pasirodys Eurovizijoje? Motina Teresė sakė: „Vakarykštė diena praėjo, rytdiena dar neatėjo – turime tik šią dieną, tad pradėkime dabar“. Tai geriausias atsakymas į pastraipos antraštę. Neeikvokime energijos kapstymuisi po istorijos šešėlius, neieškokime pasiteisinimų, kodėl buvom – tokie ar anokie – niekam iš tiesų tai nerūpi.

Visas neblogas straipsnis – Delfi >>

Dantų balinimo būdai

Kiekvienas nori puikuotis plačia šypsena, panašia į Holivudo žvaigždžių šypsenas. Tačiau tam gali trukdyti įvairios priežastys. Jaunimui trukdo kreivai išdygę ir neištiesinti dantys, vyresniems nemalonu dėl pradėjusių kristi ir neprotezuotų dantų. Tačiau dažniausia problema visose amžiaus grupėse – nepatinkanti dantų spalva. Juk visi nori, kad dantys būtų balti kaip perlai.

Yra įvairių nuomonių. Vieni teigia, jog per balti dantys atspindi blogą kalcio pasisavinimą organizme, o tai tikrai nėra sveikintinas dalykas. Kiti teigia, jog dantų balinimas yra nesveika. Treti numoja ranka į visus gąsdinimus ir traukia pas odontologus balinti dantų. Juk gražūs žmonės, turintys gražias šypsenas, atrodo geriau, yra sėkmingesni, uždirba daugiau…

dant balinimas

Dantis balinti galima dviem būdais:

  • balinimas namuose, nakčiai ant dantų užsidedant specialiai pagamintas kapas su balinamuoju skysčiu;
  • atlikti šią procedūrą odontologo kabinete su lazeriu.

Koks būdas jums tinkamiausias, turite nuspręsti, atsižvelgdami į tai, kai greitai jums reikia naujosios šypsenos. Dantų balinimas namuose, užsidedant kapas, gali užtrukti keletą dienų ar net savaičių. O procedūra odontologo kabinete, balinant dantis lazeriu, gali užtrukti vos valandą. Tačiau reikia įsidėmėti, jog nepakeitus mitybos įpročių (neatsisakius kavos, cigarečių, raudonojo vyno, burokėlių ir pan.), senoji dantų spalva greit sugrįš ir dantis reikės balinti iš naujo.

Horoskopas visam gyvenimui

Netikite horoskopais? Zodiakais, užkalbėjimais ir t.t? Psichologinis horospokas deja, bet gali būti bent išdalies teisingas (ir moksliškai pagrįstas). Ir jis net dar bendresnis, nei kuriamieji dvylikai zodiako ženklų. Psichologiškai mus įtakoja gimimo laikas – tiksliau metų laikai, kuomet motina buvo nėščia trečia trimestrą bei kuomet mes išvydome pasaulį.

Šizofrenija, bipolinis sutrikimas beveik 10 procentų labiau tikėtina gimusiems pavasarį ir rudenį.

Depresija, autizmas – gimusiems pavasarį.

“Vyturio” tipas (ankstyvas gulimasis ir kėlimasis) – gimusiems rudenį ir žiemą. “Pelėdos” – gimę pavasarį ir vasarą.

Metų laikų kaitos sutrikimas – gimusiems pavasarį ir vasarą (rudenį bei žiemą apninka slogutis, “sezoninė depresija”).

Ekstravertiškos būdo savybės būdingesnės pavasario pabaigoje – vasarą – rudens pradžioje gimusiems. Taip pat šie žmonės mažiau linkę į neurozes.

Sensacijų siekimas, rizikos poreikis – gimusiems rudenį bei žiemą. Rizikos poreikis sumažėja tik peržengus 40 metų ribą (paprastai tuo metu mažiau rizikuoti ima didžioji dalis žmonių).

Ilgaamžiškumas – gimusiems rudenį ir gruodį – jie viduiniškai gyvena beveik metais ilgiau, nei kitais metų laikais gimusieji.

metu laikai

Kaip apsiginti nuo peršalimo ligų? Imuniteto stiprinimas žiemą

Ką valgyti, kad organizmas būtų atsparus virusams, peršalimo ligoms (slogai, gripui), kad būtume sveiki visą žiemą? Paprasta – gamindami maistą, negailėkite prieskonių, valgykite kuo daugiau daržovių ir šviežių vaisių. Žiemą organizmas reikalauja daugiau vitamino C. Mitybos taisyklės teigia, jog sveikam organizmui palaikyti būtinos 5 porcijos vaisių ir daržovių. Skamba sudėtingai? Ryte išgerkite stiklinę vaisių sulčių, priešpiečiams ir pietums kaip garnyrą rinkitės salotas, desertui ir užkandžiams valgykite vaisius, ne sausainius, vakarienei galite ruošti įvairius troškinius su daržovėmis.

darzoves

Iš mums įprastų daržovių organizmo stiprinimui puikiausiai tinka kopūstai, brokoliai ir žiediniai kopūstai. Kopūstų šeimos „atstovuose“ gausu įvairių naudingų medžiagų – gliukosinolatų (pasižymi priešvėžiniu poveikiu), antioksidantų, kurie gali pagerinti organizmo būklę ir apsaugoti nuo peršalimo ir kitų žieminių ligų.

Patiekalų gardinimas prieskoniais – ypač čili pipirais ir imbieru – taip pat organizmą papildo antioksidantais. Šie prieskoniai ypatingai tinka įvairiems troškiniams. Naujausių tyrimų duomenimis, šaukštelyje džiovinto imbiero arba paprikos yra tiek pat antioksidantų, kaip ir porcijoje pomidorų ar žaliųjų paprikų. O šaukštelis kario miltelių, kuriame yra čili, yra toks pat galingas ginklas, kovojant su peršalimo ligomis, kaip ir porcija brokolių, špinatų, raudonųjų paprikų ir morkų mišinio.

Imuninei sistemai reikalingi ne tik antioksidantai ir vitaminai, bet ir mineralai. Patys svarbiausi – selenas ir cinkas. Jų gausu pilno grūdo dribsniuose, raudonoje mėsoje, jūros gėrybėse ir subproduktuose. Vegetarams puikus cinko šaltinis yra sojų pasta (miso).

Jei labai labai nemėgstate vaisių ir daržovių, neprisiverčiate jų valgyti, yra alternatyva, pasižyminti ne mažesne antioksidantų gausa nei daržo gėrybės – tai įvairūs prieskoniai. Gamindami naudokite kuo daugiau čili pipirų, česnakų, cinamono, kuminų, gvazdikėlių, kario miltelių, paprikos, garstyčių ir ciberžolės.

Žmonės, dieną pradedantys pusryčiais, peršala rečiau nei žmonės, kurie atsisako pusryčių “kad sulieknėtų”. Puikiais pusryčiais gali būti avižų košė – ne tik būsite sotūs, bet ir ilgai jausitės energingi. Taip pat puikiai tinka ryžiai, makaronai, pomidorų patiekalai ir duona. Rinkitės rupių miltų duoną – joje gausu skaidulų ir B grupės vitaminų.

Tačiau ne tik maistas turi įtakos organizmo būklei. Sveikam organizmui būtinas vitaminas D. Dėl to naudinga būti lauke ypač saulėtomis dienomis. Medikai rekomenduoja per dieną praleisti lauke bent pusvalandį. Imuninę sistemą gali susilpninti stresas ir miego trūkumas. Šiek tiek kompensuoti streso ir neišsimiegojimo žalą galima papildant organizmą omega-3 riebiosiomis rūgštimis, kurių gausu riebioje žuvyje ir graikiniuose riešutuose.

Taip pat žinoma, jog sveikatai būtina sąlyga – endorfinai (laimės hormonai). Pasilepinkite masažu, pamedituokite, užsiimkite malonia veikla. Tai ne tik pakels jums nuotaiką, bet ir susitiprins imuninę sistemą, sumažins streso poveikį. Ir nepamirškite juoktis!

12 sveikų nagų taisyklių

  1. Valgykite maistą, kuriame gausu proteinų, kad odelės aplink nagus būtų sveikos.
  2. Hidrochlorido rūgščių trūkumas sukelia nagų skilinėjimą.
  3. Kai trūksta vitamino B12, nagai išsausėja, nago plokštelės patamsėja, o jų kraštai apsidaro nelygūs.
  4. Maistas, kuriame gausu cinko, apsaugo nuo baltų dėmelių ant nagų.
  5. Blogas sočiųjų rūgščių virškinimas sukelia odelių aplink nagus paraudimą.
  6. Nagams būtina siera ir silikonas. Jų gausu brokoliuose, žuvyje ir svogūnuose.
  7. Nagams naudingo biotino gausu sojoje, alaus mielėse ir grūduose.
  8. Gerkite daug vandens ir natūralių sulčių.
  9. Kaip įmanoma dažnai gerkite šviežiai spaustas morkų sultis – jos paturtina organizmą ir nagus kalciu ir fosforu.
  10. Jei nagai yra sausi ir lūžinėjantys, naudokite vitaminą A ir kalcį.
  11. Nagams, kurie šerpetoja, naudingas maistas, kuriame gausu proteinų, vitamino C ir folio rūgšties.
  12. Papildykite savo racioną spirulina – natūraliu nagų stiprybės šaltiniu.

sveiki nagai

Ką moterys galvoja apie vyrų barzdas

Dar vienas amžinas klausimas – “to beard or not to beard” (barzdotis ar nesibarzdoti  -angl.) kankina vyrišką žmonijos dalį. (Lyčių lygybės dėlei pažymėtina, kad moteriškos barzdos paprastai vertinamos vienareikšmiškai, ir diskusijų nekelia).

Kažkur pasaulyje apklausus kažkokį kiekį moterų, rodant joms kažkokį kiekį barzdotų ir nebarzdotų tų pačių vyrų nuotraukų, rezultatai kaip visada pasirodė kažkiek logiški ir nuspėjami.

Kuo ilgesni veido plaukai (barzda, ūsai) – tuo moterims vyrai atrodė vyriškesni, labiau socialiai subrendę, labiau dominuojantys ir agresyvesni.

Kas be ko, barzdoti vyrai atrodo vyresni – trumpa barzdelė vyrą pasendina 3 metais, o ilgokų plaukų – net daugiau nei 5 metais!

barzdos

Ilgalaikiam bei trumpalaikiam santykiam moterys teigė didesnes simpatijas jautusios trumpos barzdos ar “trijų dienų” šerių barzda auginantiems vyrams. Psichologai tai paaiškino tuo, jog nors ir trumpa, barzda pasamoniškai reiškia subrendusį, pasiruošusį santykiams vyrą, o ilga – agrasiją, dominavimą.

Nepaisant tokio paviršutiniško nuotraukų vertinimo, dauguma moterų akcentavo, kad liesti ar bučiuoti gerokai maloniau švariai nuskustą partnerio veidą. Taigi – prisivilioję patelę šeriuotu brandžiu veidu, ilgai nedelskit ir susigrąžinkite ne tik 3 jaunystės metus, bet ir padovanokite draugei lytėjimo jus džiaugsmą!

Apie akrilinius nagus

Daugybė moterų pasaulyje yra pakvaišusios dėl akrilinių nagų, kadangi tai yra bene greičiausias ir nebrangus būdas turėti ilgus, gražius nagus.

Akriliniai nagai yra dirbtiniai nagai, uždedami ant natūralių nagų viršaus. Jie yra gaminami, maišant specialius miltelius su skysčiu. Naudojami dviejų tipų skysčiai: etilo metakrilatas (Ethyl Methacrylate, EMA) ir metilo metakrilatas (Methyl Methacrylate, MMA). Saugiausi ir kokybiškiausi nagai pagaminami naudojant EMA. Palyginus su pigesniu pasirinkimu – MMA, jie yra sąlyginai lankstesni ir ilgiau laikosi ant nagų.

akriliniai nagai

Dauguma galvoja, kad akriliniai nagai – šiuolaikinis išradimas. Tačiau jau senovės Egipte žmonės gamino dirbtinius nagus – jie buvo sveikatos ir žavesio požymis. Šiais laikais akriliniai nagai naudojami dėl kitokių priežasčių. Žmonės, turintys trapius, lūžinėjančius nagus, akriliniais nagais sutvirtina natūralius. Žmonės, krantantys nagus, renkasi akrilinius, kadangi akrilas yra sunkiai įkandama medžiaga. Ta akriliniai nagai yra pigus ir greitas pasirinkimas tiems, kurie nori turėti ilgus, gražius nagus, bet negali tokių užsiauginti natūralių nagų.

Ilgi nagai yra nepakeičiami, kaip norima gražiai atrodyti vestuvių ar kitų ypatingų progų metu. Juos patogu dekoruoti arba daryti prancūzišką manikiūrą. Taip pat populiaru akrilinius nagus apklijuoti mažyčiais kristalais. Dar į akrilinius nagus galima įverti auskarus – šie nagai yra pakankamai stiprūs ir nesulūžta pradūrinėjami.

Nagų priežiūros specialistai rekomenduoja akrilinius nagus prižiūrėti kaip ir natūralius nagus. Nagams naudingiau kuo mažiau kontakto su vandeniu, kad vanduo neprasisunktų pro akrilinį nagą ir nesukeltų infekcijos. Kartais tarp tikro ir akrilinio nago gali atsirasti mažas tarpelis, kuris sudaro palankią terpę gyventi bakterijoms ir grybeliams. Kad to būtų išvengta, rekomenduojama indus plauti su guminėmis pirštinėmis. Taip pat svarbu pasirinkti tinkamą medžiagą, iš kurios pagaminti akriliniai nagai. Iš metilo metakrilato (MMA) pagaminti nagai gali sukeli odos dirginimą ir stabdyti natūralų nagų augimą.

Apie gelinius nagus

Geliniai nagai yra natūraliausiai atrodantys dirbtiniai nagai. Jie yra ploni, lankstūs, negeltonuojantys ir nekorėjantys. Taip pat geliniai nagai pasižymi ypatingu patvarumu – visai kaip ir akriliniai nagai. Geliniai nagai pranašesni už akrilinius nagus tuo, kad  jie neskleidžia jokio kvapo ir neatsiklijuoja. Taip pat klientėms, turinčioms gelinius nagus, nebūtina bėgti į manikiūro saloną kaskart prireikus pakoreguoti juos – tą procedūrą puikiai galima atlikti ir pačioms namuose su dilde (ne taip kaip su akriliniais nagais). Tik reikėtų nepamiršti nuolat drėkinti odeles aplink nagus.

geliniai2

Pagrindinis gelinių nagų tikslas – uždengti pažeistus ar nesveikus natūralius nagus. Gelis apsaugo natūralius nagus nuo lūžinėjimo, sluoksniavimosi. Geliniai nagai yra svarbus, ištisai nešiojamas dalykas, o ne trumpalaikė puošmena – visai kaip ir plaukų dažai. Jei jau prisiauginote gelinius nagus, teks juos puoselėti nuolat. Geliniai nagai gaminami iš tokių pačių gelio miltelių, kurie naudojami ir odontologijoje. Kad geliniai nagai būtų priauginti, juos reikia pirma suformuoti, tada sukietinti po ultravioletinių spindulių lempa. Geliniams nagams reikia mažiau gelio nei akriliniams nagams akrilo. Bet gelinius nagus gali priauginti tik profesionalios manikiūrinkės.

Pagrindinis gelinių nagų trūkumas – jie brangesni už kitokius dirbtinius nagus (pvz. akrilinius). Bet jie yra sukurti tam, kad padėtų nesveikiems natūraliems nagams pasveikti, apsaugant juos nuo aplinkos veiksnių. Saugodami natūralius nagus, geliniai nagai taip pat vizualiai ilgina nagus, padeda jiems būti atsparesniems aplinkos veiksniams.  Geliniai nagai suteikia natūralumo pojūtį, nesukelia jų naudotojoms jokių nepatogumų, neskleidžia jokio kvapo. Jie lengvi, ploni, lankstūs. Augdami lūžinėja mažiau už akrilinius nagus.