Kur galima apsilankyti geriausiuose SPA centruose pasaulyje?

Apsilankymas SPA centre asocijuojasi su nuostabiu poilsiu. Tiesa, jog visi turime teisę gerai pailsėti. Tai ypač svarbu tiems, kurie nuolatos patiria stresą. Ar jūs vienas iš tų žmonių, kuriuos kamuoja rutina bei nesibaigiančios problemos darbe? Pats metas apsilankyti SPA centre! Taip ne tik pailsėsite fiziškai, tačiau ir atsigausite emociškai. Jus užplūs visiška ramybė ir atsipalaidavimas. Garantuojame, jog pamiršite visas problemas ir pasisemsite pačių teigiamiausių emocijų. Žinoma, net neabejojame, jog šalia jūsų namų taip pat yra vienas ar net keli SPA centrai, tačiau kodėl nesusigundžius greitai.lt kelionių pasiūlymu ir nenukeliavus į vieną iš pačių geriausių SPA centrų pasaulyje?Spa

Continue reading

Antsvorio ir nutukimo priežastys

Pagrindinė antsvorio ir nutukimo priežastis – netaisyklinga mityba (per daug riebalų, cukraus, per didelis masito kiekis) ir per mažas fizinis aktyvumas.

obesity233[1]

Daugelis jaunų moterų ar merginų, nutarusių atsikratyti kelių kilogramų per kelias dienas, net neįtaria ne tik apie dietų sukeliamas psichologines problemas, bet ir kitas tokio „griežto“ lieknėjimo pasekmes. Nesusimąstoma apie medikų perspėjimus, kad organizmas su maistu turi gauti visas jam būtinas maisto medžiagas teisingomis proporcijomis. Pastarasis teiginys neatrodo toks jau svarbus, kai galvoje sukasi viena mintis „noriu būti plona“. To pasekmė – sutrikusi organizmo medžiagų apykaita, kalcio, geležies bei kitų vitaminų bei maistinių medžiagų trūkumas. Continue reading

Laimė ir Lietuva – nieko bendra?

Artėjant Kalėdoms ir Naujiesiems, kunigai ir pardavėjai ragina džiaugtis, apdovanoti artimuosius rūpesčiu bei dovanomis, o psichologai bei kiti gydytojai perspėja apie laukiančią pošventinę depresiją.
Užpernai 178 pasaulio valstybių „laimingumo reitinge“ Lietuva užėmė 155 vietą. Kaip visada, mus aplenkė estai, o mes aplenkėm latvius. Taip pat aplenkėm Zimbabvę, tačiau nusileidom Etiopijai. Ką jau kalbėt apie Zambiją, Bangladešą ar Lenkiją, kurioje žmonės laimingesni jaučiasi kelis kartus labiau, nei lietuviai. Pernai sekėsi dar blogiau – smuktelėjome dar porą pozicijų, mus aplenkė net Uganda, prieš tai buvusi 156-ta.

Continue reading

Dantų balinimo būdai

Kiekvienas nori puikuotis plačia šypsena, panašia į Holivudo žvaigždžių šypsenas. Tačiau tam gali trukdyti įvairios priežastys. Jaunimui trukdo kreivai išdygę ir neištiesinti dantys, vyresniems nemalonu dėl pradėjusių kristi ir neprotezuotų dantų. Tačiau dažniausia problema visose amžiaus grupėse – nepatinkanti dantų spalva. Juk visi nori, kad dantys būtų balti kaip perlai.

Continue reading

Horoskopas visam gyvenimui

Netikite horoskopais? Zodiakais, užkalbėjimais ir t.t? Psichologinis horospokas deja, bet gali būti bent išdalies teisingas (ir moksliškai pagrįstas). Ir jis net dar bendresnis, nei kuriamieji dvylikai zodiako ženklų. Psichologiškai mus įtakoja gimimo laikas – tiksliau metų laikai, kuomet motina buvo nėščia trečia trimestrą bei kuomet mes išvydome pasaulį.

Continue reading

Kaip apsiginti nuo peršalimo ligų? Imuniteto stiprinimas žiemą

Ką valgyti, kad organizmas būtų atsparus virusams, peršalimo ligoms (slogai, gripui), kad būtume sveiki visą žiemą? Paprasta – gamindami maistą, negailėkite prieskonių, valgykite kuo daugiau daržovių ir šviežių vaisių. Žiemą organizmas reikalauja daugiau vitamino C. Mitybos taisyklės teigia, jog sveikam organizmui palaikyti būtinos 5 porcijos vaisių ir daržovių. Skamba sudėtingai? Ryte išgerkite stiklinę vaisių sulčių, priešpiečiams ir pietums kaip garnyrą rinkitės salotas, desertui ir užkandžiams valgykite vaisius, ne sausainius, vakarienei galite ruošti įvairius troškinius su daržovėmis. Continue reading

12 sveikų nagų taisyklių

  1. Valgykite maistą, kuriame gausu proteinų, kad odelės aplink nagus būtų sveikos.
  2. Hidrochlorido rūgščių trūkumas sukelia nagų skilinėjimą.
  3. Kai trūksta vitamino B12, nagai išsausėja, nago plokštelės patamsėja, o jų kraštai apsidaro nelygūs.
  4. Maistas, kuriame gausu cinko, apsaugo nuo baltų dėmelių ant nagų.
  5. Blogas sočiųjų rūgščių virškinimas sukelia odelių aplink nagus paraudimą.
  6. Nagams būtina siera ir silikonas. Jų gausu brokoliuose, žuvyje ir svogūnuose.
  7. Nagams naudingo biotino gausu sojoje, alaus mielėse ir grūduose.
  8. Gerkite daug vandens ir natūralių sulčių.
  9. Kaip įmanoma dažnai gerkite šviežiai spaustas morkų sultis – jos paturtina organizmą ir nagus kalciu ir fosforu.
  10. Jei nagai yra sausi ir lūžinėjantys, naudokite vitaminą A ir kalcį.
  11. Nagams, kurie šerpetoja, naudingas maistas, kuriame gausu proteinų, vitamino C ir folio rūgšties.
  12. Papildykite savo racioną spirulina – natūraliu nagų stiprybės šaltiniu.

Continue reading

Apie gelinius nagus

Geliniai nagai yra natūraliausiai atrodantys dirbtiniai nagai. Jie yra ploni, lankstūs, negeltonuojantys ir nekorėjantys. Taip pat geliniai nagai pasižymi ypatingu patvarumu – visai kaip ir akriliniai nagai. Geliniai nagai pranašesni už akrilinius nagus tuo, kad  jie neskleidžia jokio kvapo ir neatsiklijuoja. Taip pat klientėms, turinčioms gelinius nagus, nebūtina bėgti į manikiūro saloną kaskart prireikus pakoreguoti juos – tą procedūrą puikiai galima atlikti ir pačioms namuose su dilde (ne taip kaip su akriliniais nagais). Tik reikėtų nepamiršti nuolat drėkinti odeles aplink nagus. Continue reading